tisdag 12 februari 2019

NÅGOT ATT FUNDERA PÅ

-Tror doktorn att jag nånsin kommer att må så bra att jag kan äta sån mat som jag inte mår bra av?



Och till min systerson,som alltid sagt att hälsan betyder mer än pengar, testamenterar jag mina joggingskor.

Han var så envis att de enda som kunde övertyga honom att han hade fel var ATG och Svenska Spel.



Se upp med barnen i trafiken, särskilt de som kör bil.

Den unge prästen började inse vidden av mänsklig uselhet sedan han hjälpt ett stackars fyllo hem och denne bugade för hustrun i dörren, slog ut med armen och sa: -Titta älskling, vem jag har varit ute med i kväll.



Fru Karlsson åkte in till bilverkstaden med bucklig framvagn och sa: 
-Titta, nu krånglar kofångsren igen.





1 kommentar:

  1. Ja du Gunnar du får ett ❤️idag. Tack för alla muntrationer, du får gärna fortsätta

    SvaraRadera