söndag 25 februari 2024

NÅGOT ATT BITA I

 

Olsson vaknade på söndagen och hade ganska ont i håret för han hade varit på fest hos Karlsson till sent på småtimmarna. Men det värsta var att han saknade sina löständer. Olsson ringde Karlsson och sa:
-Har du sett mina tänder?
-Nej, sa Karlsson, och ändå har jag städat hela lägenheten. Några tänder såg jag inte till. Du har nog tappat dom på vägen hem. Satt väl och gäspade i taxin förstås.
-Nej, jag promenerade hem, det minns jag tydligt, sa Olsson. Får du syn på tänderna kan du väl ringa. Jag kan inte gå ut och visa mig för folk.
Efter två timmar ringde Karlsson. Han sa:
-Tjenare, jag har hittat tänderna. Dom satt i osten.


2 kommentarer:

  1. Ha ha ha , MEN jädra fylla!

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt bra. Tror du att han kastade osten sedan 😂

    SvaraRadera