måndag 31 augusti 2020

VAD FLICKOR DRÖMMER OM

Så sa några av sextiotalets kändisar enligt tidningen Se.


Lars Forssell: De flesta flickor skulle aldrig drömma om att göra de saker de drömmer om att göra.

Monica.
Monica Zetterlund: Tretton procent av Sverige utgörs av fjäll på vilka man strör apelsinskal under påsken.

Lars Norrman: Jag varvar runt jordklotet så länge det medhavda snuset räcker.

Red Top: Det var så kallt att termometern såg nästan tom ut.

Dean.

Dean Martin: Det stod en tjej och bankade på min dörr i 45 minuter i går kväll. Men ni ska inte tro att jag släppte ut henne.

Staffan Lindén: Det måste vara något fel på mig. Jag blir aldrig riktigt lyckligt fast det kommer nya tvättmedel

Pekka Langer lagar mat i TV: Får jag be tittarna ta fram papper och pennor och peppar och pannor.

Kar de mumma: Jag mötte min gamle magister Jansson här om dagen. En man som vid ett flertal tillfällen givit mig B:n.

Cello.

Cello: Jazzen var den nya tidens budskap till ungdomen. Jag kände mig genast kallad att bli det nya budskapets fanbärare, även om min far stämplade mig som det nya fanskapets budbärare.

1 kommentar: